.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كسب رتبه نخست كشوري توسط حمل و نقل گیلان

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان از كسب رتبه نخست كشوري اين اداره كل در زمينه مديريت توزين وسايل نقليه باري خبر داد‌.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سيدعزيز جيفرودي بعد از ظهر امروز در نشست با كاركنان اداره كل حمل و نقل استان به نحوه رتبه‌بندي استان‌ها در مورد مذكور اشاره كرد.
وي افزود: تعداد تخلفات ثبت شده، ميزان اضافه بار شناسايي شده، ميانگين تردد باري وسايل نقليه باري و ... از جمله معيارهاي ارزيابي در زمينه مديريت توزين وسايل نقليه باري بود كه مطابق آن استان‌هاي گيلان، تهران و قم رتبه‌هاي نخست تا سوم را كسب كردند.
جيفرودي ارتقاي رده‌بندي گيلان در بحث ايمني و ترافيك سطح كشور را نتيجه تعامل و احساس مسئوليت كاركنان، تجزيه و تحليل مستمر هر ماهه مجموعه همكاران واحد ايمني و ترافيك اداره كل، تلاش مجموعه پليس راه و ارتباط مثبت بين سازماني در استان ذكر كرد.
وي به وضعيت حمل كالا از گيلان در سال گذشته اشاره كرد و افزود: سال گذشته بيش از 9 ميليون و 384 هزار تن كالا از استان حمل شد كه نسبت به سال ما قبل، 05/11 درصد رشد را نشان مي‌دهد.
مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي گيلان خاطرنشان كرد: با مقايسه عملكرد شهرهاي مهم استان، انزلي با جا به جايي بيش از 4 ميليون تن كالا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و رشت و رودبار رتبه‌هاي دوم و سوم را در اين زمينه كسب كردند.
جيفرودي عمده‌ترين كالاهاي حمل شده در سال گذشته را شمش آهن، ميلگرد، آهن‌آلات، سيمان، ورق آهني، بنزين و چوب عنوان كرد كه توسط 275 هزار دستگاه كاميون جا به جا شده است.
همچنين در اين جلسه پيام تقدير شهريار افندي‌زاده معاون وزير راه و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور از جيفرودي مديركل پايانه‌هاي استان قرائت شد.
اين پيام به دليل تلاش‌ها و فعاليت‌هاي صورت گرفته توسط اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان در ستاد نوروزي سال 88، صادر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.